Öss Puanları

Yeni başlık açmadan önce sorunuzla ilgili önceki mesajları gözden geçirin ya da önce arama yapın.
mcsino
Mesajlar: 4
Kayıt: 18 Tem Çrş, 13:21
Konum: antalya

Mesaj gönderen mcsino »

Arkadaşlar bu öss puanlarında sadece ham puanların en yükseğine bakıp değerlendirmeye alıyorlar demi?Yoksa 0,3 veya 0,8 in puanların en yükseğine mi bakıyorlar herhangi bölümden?yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.... :?

Kullanıcı avatarı
gulenyus
Mesajlar: 89
Kayıt: 16 Tem Pzr, 22:54
Konum: bursa

Mesaj gönderen gulenyus »

evet benim de kafam ona takıldı!
mesela düz lise mezunların 0.3 puanına mı 0.8 puanına mı bakacaklar?
bilgisi olan varsa sevinirim :)

Kullanıcı avatarı
badcat44
Mesajlar: 101
Kayıt: 17 Tem Sal, 22:20
Konum: Malatya / Sivas

Mesaj gönderen badcat44 »

ilk bakışta sadece öss ham puan dikkate alınıyor gibi görünse de hesaplama yapılırken aobp de dikkate alınıyor. yani okul başarı puanı da etki ediyor. agsl mezunları biraz daha avantajlı bu yönden.
iyilik yap denize at demişler balık bilmezse Halik bilir....

Kullanıcı avatarı
E.KAPUSUZ
Mesajlar: 19
Kayıt: 25 Haz Pzr, 18:56
Konum: Ankara

Mesaj gönderen E.KAPUSUZ »

Ben 226,446 puan aldim ags cikisli olmadigim halde muzik konusunda 5 yildir egittim sagolsun hocalarimda yardimci oldu

buradaki arkadaslarima tavsiyem matematiksel islemlere girip de canlarini sikmasinlar hic belli olmuyor cunku bakarsiniz oss puan ortalamalari cogunun dusuk gelmis kiminin ortalamalari yuksek buyuk universiteler genelde boyle

duz lise ve ya diger lise dengi okullar mezunu olanlar icin soyleyeyim ags cikislilar bizden 20 puan onde basliyor,fakat bu demek degil ki kazanamayacagiz,,,onlarda hakli olarak kazanma telasina duseceklerdir cunku 4 yil muzikle ic ice yasadilar ve en azindan re minor fa major sol major si bemol majorun hangi degistirici isaretlerini aldiklarini biliyorlar

:arrow: oss cok etki ediyor 2007 oss kitapcigindaki aciklamalar bunu doguruyor//

eger simdiye kadar oturup ta calismayan varsa da artik zaman kaybetmeden seneye calismaya baslasin nota okumak zaman istiyor malesef

herkese basarilar umarim dilediginiz hakkettiginiz yerlere gelirsiniz


saygilar

Suleyman Erdem KAPUSUZ
ERDEM KAPUSUZ

avangard
Mesajlar: 13
Kayıt: 07 Haz Prş, 16:46
Konum: YALOVA

Mesaj gönderen avangard »

şu öss puanlarının bizler için bu kadar uzun soluklu tartışmalara neden olması ne kadar kötü!
nasıl bi eğitim ve öğ.seçme sisteminn içinde olduğumuzu gösteriyor bu...
evet,öğretmen olacak birinin öss.si dikkate alınmalıdır,doğru..
ama össye bakalım derken neredeyse yeteneksiz adamlrı,fen mezunlarını da müzik eğitimcisi yapmamak gerekir.
ben agsl mezunu değilim,keşke ortaokuldayken bizleri fen lisesi anadolu lisesi die yönlendireceklerine,birileri de agsl den bahsetseydi,ben de ilgilerime göre eğitim alma şansı bulmuş olsaydım.
...
aslında bu öss puanları da bu kadar kafaya takılmamalı,
benim öss puanım gayet iyi,ama ilk aşamayı geçecek bilgi donanımım olmadığı takdirde,öss puanımın bana hiçbir getirisi olmayacaktır.
yine bilgi ve yetenek önemlidir,öyle de olmalıdır zaten.
TNTTNT

Kullanıcı avatarı
E.KAPUSUZ
Mesajlar: 19
Kayıt: 25 Haz Pzr, 18:56
Konum: Ankara

Mesaj gönderen E.KAPUSUZ »

avangard yazdı:şu öss puanlarının bizler için bu kadar uzun soluklu tartışmalara neden olması ne kadar kötü!
nasıl bi eğitim ve öğ.seçme sisteminn içinde olduğumuzu gösteriyor bu...
evet,öğretmen olacak birinin öss.si dikkate alınmalıdır,doğru..
ama össye bakalım derken neredeyse yeteneksiz adamlrı,fen mezunlarını da müzik eğitimcisi yapmamak gerekir.
ben agsl mezunu değilim,keşke ortaokuldayken bizleri fen lisesi anadolu lisesi die yönlendireceklerine,birileri de agsl den bahsetseydi,ben de ilgilerime göre eğitim alma şansı bulmuş olsaydım.
...
+1 katılıyorum
ERDEM KAPUSUZ

Kullanıcı avatarı
yorumsal
Mesajlar: 5
Kayıt: 15 Ağu Çrş, 19:34
Konum: muğla

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen yorumsal »

öss puanı hayati önem tasımakta.düz lise mezunu isen 230 un altına asla inmemelisin.

Kullanıcı avatarı
tugcekizilkeman
Mesajlar: 56
Kayıt: 15 Eki Pzt, 2:19
Konum: balıkesir

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen tugcekizilkeman »

herkes aynı şeyleri soruyor kimse araştırmıyor arkadaşlar hazırdan bilgi olmaz biraz araştırın ondan sonra sorun ...

Kullanıcı avatarı
badcat44
Mesajlar: 101
Kayıt: 17 Tem Sal, 22:20
Konum: Malatya / Sivas

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen badcat44 »

yorumsal yazdı:öss puanı hayati önem tasımakta.düz lise mezunu isen 230 un altına asla inmemelisin.
böyle bakkal hesabı öss limiti belirlemek son derece anlamsız. öss elbetteki mühim bir konu ancak herşeye kadir bir şey değil. bu nedenle şu tarihten itibaren tartışılması/düşünülmesi gereken tek konu yapılacak olan sınavlarda nasıl başarılı olunacağıdır. öss geçti gitti herhangi bir moral bozukluğuna hiç gerek yok herşey bitmiş değil... herkese bol şans...
iyilik yap denize at demişler balık bilmezse Halik bilir....

Kullanıcı avatarı
gulenyus
Mesajlar: 89
Kayıt: 16 Tem Pzr, 22:54
Konum: bursa

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen gulenyus »

badcat44 yazdı:
yorumsal yazdı:öss puanı hayati önem tasımakta.düz lise mezunu isen 230 un altına asla inmemelisin.
böyle bakkal hesabı öss limiti belirlemek son derece anlamsız. öss elbetteki mühim bir konu ancak herşeye kadir bir şey değil. bu nedenle şu tarihten itibaren tartışılması/düşünülmesi gereken tek konu yapılacak olan sınavlarda nasıl başarılı olunacağıdır. öss geçti gitti herhangi bir moral bozukluğuna hiç gerek yok herşey bitmiş değil... herkese bol şans...
kesinlikle katılıyorum!elbette öss puanı önemli ancak yine de unutmamamız gereken bir nokta var bu sınavların adı YETENEK SINAVI insan össden 250-280 puan bile alsa yetenek yoksa veya yetenek açısından ondan iyisi varsa kazanamaz...
zaten yönergelere bakarsanız eşitlik durumunda öss puanının etkisi olacağı daha önemli bir ayrıntı...
kendinizi yeteneğinizle bilginizle gösterin arkadaşlar...bu saatten sonra geçmiş gitmiş össden bahsetsek de anlamsız...eksikleriniz varsa onlar üzerinde yoğunlaşın!!

grycan
Mesajlar: 6
Kayıt: 16 Haz Pzt, 18:55

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen grycan »

O kadar takmayın ben 2007de Tokat eğitim Fakültesine 168 puanla giren öğrenci tanıyorum evet inanması güç ama öyle

OLIX
Mesajlar: 9
Kayıt: 02 Tem Çrş, 11:36

arkadaşlar öss puanım 203 aoöp 87

Mesaj gönderen OLIX »

arkadaşlar ben erzurum ve erzincan istiyorum bu puanlar bana yeter mii..cevap için şimdiden teşekkürlerr

Kullanıcı avatarı
evanescence
Mesajlar: 34
Kayıt: 25 Tem Çrş, 17:41
Konum: ANKARA

Re: arkadaşlar öss puanım 203 aoöp 87

Mesaj gönderen evanescence »

agsl misin düz lisemisin?
show must go on

Kullanıcı avatarı
agsl_ceren
Mesajlar: 1
Kayıt: 06 Tem Pzr, 17:44

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen agsl_ceren »

slm arkadaslar bn de güzel sanatlar çıkışlıyım.öss puanım 260 ama açıkçası korkuyorum yetenek sınavlarından;çünkü bugüne kadar hep korkuttu hocalarımız bzi ve o yüzden puanım ii olmasına rağmen tereddütlerim war.bilen war mı arkadaslar öss puanına çok dikkat eden üniversiteler hangileri?? yardımcı olursanız sevinirim...

Kullanıcı avatarı
ersel_90
Mesajlar: 8
Kayıt: 15 Tem Sal, 19:51

Re: Öss Puanları

Mesaj gönderen ersel_90 »

merhaba

öss 243,118 aöbp 083,939

öss tabikide etkilio arkadaşlar össnizin çok düşük olmaması faydanızadır

Cevapla
cron